jag var ju i småland på Höstlovet med Angelica. Det var hur bra som helst måste jag säga.. mår så himla bra när jag är med Angelica, hon har verkligen blivit som en syster för mig det senaste året, och shit vad vi tjaffsar. hahah!
vi kom hem i lördags , alltså igår & då kom angelicas föräldrar och hämtade oss på centralen i Göteborg , och så körde dom hem mig . men jag fick inte nog av henne så jag åkte hem till henne sen på kvällen igen. hihi
men nu är jag hemma och gör absolut ingenting.. och imorgon är det skola, pallar verkligen inte .. ååh
men det ska bli kul att träffa kompisarna osv.
nu ska jag ner och käka Tacos. skriver kanske något mer inlägg ikväll

peace

bjuder på en bild på mig som osminkad, haha inte världens vackraste syn men... orkade inte sminka mig idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback