skriver av mig

Skrivet 2010-10-24 @ 01:26:33
hela mitt liv den senaste tiden har varit så fucking fuckt up
Jag har inte pallat, men jag har ändå orkat
jag har stått på mig & vart stark
Blivit sviken av vänner, men funnit tröst hos en speciell person
jag vet att många går igenom tuffa & svåra saker, men man ska ändå stå på sig, vara rakryggad, vara stark
bakom mörkret finns det alltid ljus, tro mig
jag har vart där, jag är där
det kunde vart bättre, jag har gråtit många gånger
känt mig nere, förlorat vänner och allting
jag har legat vaken på nätterna, har inte kunnat sova
blivit aggresiv, slagit sönder saker för att jag vart ledsen
det finns dagar jag bara lagt mig ner i sängen och gråtit i flera timmar, tänkt på allt dåligt som har hänt i mitt liv, vem jag blivit .. och hur mitt liv kommer att bli
får även ångest på nätterna, ligger och skakar och kallsvettas
under detta året har jag inte vart mig själv, har inte kunnat styra över vad jag gjort, vad jag sagt och hur jag har betett mig mot vänner, familj & släkt
men det är min livssituation som är som den är, dom som accepterar mig gör det, dom som inte gör det gör det inte
jag kan inte göra någonting åt det
2010 ~ har vart det värsta året i mitt liv, ett piss år rent ut sagt




Kommentarer
Postat av: Angelicaa!

Finns alltid nicki , vad som än händer!

2010-10-27 @ 21:36:43
URL: http://angelicaaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback