det är över nu.

Skrivet 2010-10-08 @ 11:37:57
försöker finna stryka, försöker finna hopp
kan inte vila det gör för ont i min kropp
jag ser bilder av dig varje gång jag sluter mina ögonlock
det är så kallt här, och jag fryser
känner lukten av dig från kudden bredvid mig,och jag ryser
jag kunde ha det så bra, kunde ha det hur jag vill men jag sumpade chansen, jag gjorde det en gång till
jag vet inte... men det känns som att jag bygger upp saker som jag sedan lämnar
jag vet att det är slut, och att det är jag som måste förändras
försöker alltid tala om för alla andra vad som är rätt, vad som är fel
men jag ser aldrig mig själv , och tar aldrig min egen del
men att lämna dig, det är något jag aldrig kan förlåta mig själv för
jag borde förstått det , men jag lyssnade inte på orden ..
du försökte förklara, du försökte säga hur du kände
jag vet inte, men vill inte lämna dig här, kan inte vara vänner
kan inte bara se dig gå förbi, jag ville va med dig, jag ville leva mitt liv
jag vet att allting är försent nu... det är över nu
jag vill inte vara den som sitter och saknar, och pratar om tiden, om nånting man inte kan ta tillbaka
se minnen passerar förbi, och jag vet att allt detdär har hänt i mitt liv
jag kan inte vara den som alltid ska vara stark, jag kan också må skit
men jag gör det nu, och jag vet att du känner ungefär samma sak
men vi kan inte gå tillbaks, spela om allting i repris
allting var för bra, visste inte från början varför jag fick ha dig i mitt liv
som en gåva från gud, den finaste gåvan jag fått
du gav mig hopp, du gav mig nånting att tro på igen
du blev mitt liv, den jag älskar och bästavän
vi delade mycket, och vi lärde varandra saker
men tanken på dig i dag håller mig vaken, jag får ingen sömn
det känns som att två år har passerat och det är bara en dröm
men jag fick leva i den , leva med tiden
spelar ingen roll hur mycket jag skriver  , för jag kan aldrig ventilera dom känslorna jag har inuti
det är över nu...
det känns förjävligt att inte ha dig i mitt liv
utan att ljuga, så har mina finaste stunder i mitt liv vart med dig
jag vet inte om jag är för rädd för att inse att jag kunde förändras , jag har aldrig velat förändras, det är väl det som är felet
men med dig så fick jag förändras,till något bättre
den jag var, det jag var har du fått mig att förändras till allting som jag blev idag
jag tror inte att saker och ting bara händer, allting har en mening
men det var inte meningen att det skulle sluta än, för det du har gett mig det finns kvar här
de e jag idag, och jag tror att jag alltid kommer finnas kvar
även fast jag visar det för någon annan , eller dig eller för hela världen
så är det du som har skapat det som jag blev idag
och jag vet att jag aldrig kommer ge tillbaka det du har gett till mig
vi står inte ens på samma nivå
men jag hoppas nånstans, nånstans inom dig att du känner lite likadant som jag känner idag



Kommentarer
Postat av: s a r a -

? <3

2010-10-08 @ 15:09:04
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback