vart på sjukhuset hela dagen

Skrivet 2010-10-05 @ 20:57:38
vart på sjukhuset hela dagen.. därför jag inte har bloggat något.
Alen var väldigt smart å sparka till den så att den svullnade upp som helvete och blev blå , och jag kunde inte röra den, det kan jag inte nu heller.
Men den var inte bruten iallafall, vilket som är tur ! :)
kan knappt ta på mig kläder utan att det gör kukont. Aja, någon gång går det väll över. haha
jag måste gö min matte läxa nu. Puss


påtal om "skadat finger " så hittade jag en rätt mysig bild från google. haha en aning skadat. usch haha

Kommentarer
Postat av: N.N

fannn vad ruggig bild du har hittat Nicki, ryste i hela kroppen när jag såg den (usch,fy och blää)

2010-10-12 @ 17:47:06
URL: http://nnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback