..

Skrivet 2010-11-06 @ 20:47:55
jag trodde verkligen inte dethär om dig asså
så mycket som du snackar, för mycket asså
jag gjorde iallafall ett misstag och då stod jag för de
öga mot öga, berättade jag de
men du är en fitta, du skrev det på ett sms
att du knullat med nån annan, är de där kallat respekt ?
vi två mot världen , var det inte så vi sa
dra långt bort härifrån, vill aldrig ha dig tillbaks mer
du har gjort ditt, och jag har gjort mitt
men allt detdär som du sa, det var aldrig på riktigt
vi levde i en lögn, och jag trodde på den
allt detdär skiten som du sa, ja jag tror på de än
du skulle aldrig göra så mot mig, jag var den ända
du sa det hur många gånger som helst, men vad hände?
du skulle aldrig kunna gå bakom min rygg, å du älskade bara mig ja skulle känna mig trygg
var det inte så du sa, innan du knulla med någon annan?
jag finns inte kvar för dig, du får dra till hon andra
man kan tydligen ha fel om personer
jaja, jag hoppas att du mår lika dåligt som jag gjorde innan
så många gånger du sa att jag tänkte ge upp för lätt
nu e de du som gav upp
vi hade planerat allting, vi hade en framtid ihop
eller jag trodde så innan du knulla henne å drog
jag hade mina aningar, för allting kändes fel
jag var aldrig din andra del, jag bara trodde de
vi var två olika personer, med två olika mål
fast hade velat ha det som i början, kommer du ihåg?
så chockad jag blev när du skrev det till mig, trodde verkligen inte så om dig
så mycket du snackade
du älskade bara mig sa du, vad var det för jävla bullshit ?!
du kan aldrig mer komma tillbaks, fatta det nu
nu har du gjort ditt val




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback