jag ska ändra mig

Skrivet 2010-04-02 @ 00:23:15
Ensam känns tomt första dropparna faller, min ångest vill ut med blir stoppad av galler.
vem är jag ? hur ser ni mig ? vem vill ni att jag ska vara ?
vem ler för mig ? ber för mig ? när styrkan är svag, utsidan är glad , men det är inte mitt rätta jag.
jag kämpar dagligt för andetag, men även faller jag varje dag
Ta min hand när jag faller ner, torka tårarna som du ser
Ensam känns tomt första dropparna faller, min ångest vill ut med blir stoppad av galler.
vem är jag ? hur ser ni mig ? vem vill ni att jag ska vara ?
vem ler för mig ? ber för mig ? när styrkan är svag, utsidan är glad , men det är inte mitt rätta jag.
jag kämpar dagligt för andetag, men även faller jag varje dag
Ta min hand när jag faller ner, torka tårarna som du ser
jag lovade vänner att vara kvar till ett slut , men hoppet som jag en gång kände börjar snart brinna ut.
jag vågar inte träffa människor, jag vet det är sjukt
men jag är rädd att jag får ångest & dom ser mig så sjukt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback