seg dag

Skrivet 2010-04-22 @ 13:42:25

hallå alla bloggläsare !

idag har dagen vart väldigt seg.
det började med att jag gick in och skulle äta frukost , och så satt vi oss ner och snackade lite om allt som har hänt osv ..
sen när jag skulle säga en sak så var det "en" som var imot mig och började tjaffsa lite på mig, så det var lite jobbigt .
sen var jag ute och gick med pappa. det är mycket mycket finare väder ute idag, hoppas att det håller i sig
Nu har precis pappa och Kalle åkt för att hämta lite kläder och grejer hemma hos oss så dom kommer hem runt 3 skulle jag kunna tänka mig, och Ewa har precis lagt sig och vilat lite, så jag tänkte passa på att sitta vid datorn en liten stund.
sen ska pappa också åka och hämta lite läxor och skolarbeten som jag ska göra nu när jag inte har vart i skolan och inte ska gå dit heller resten av veckan.. det känns lite sådär att behöva sitta med dom nu till helgen , men det är sånt som måste göras.
sen på lördag ska jag nog träffa tara , och så är vi med varandra tills söndag om planerna blir som dom ska, inte för att dom brukar bli det, men jag hoppas verkligen det nu !
och en sak till, imorgon ska jag , min farmor , ewa & isabelle, min syster, åka till ullared tidigt, det ska bli skönt att komma iväg och tänka på annat en liten stund iallafall. 
detta blev ett väldigt långt inlägg men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.
skriver kanske mer senare, eller ikväll.

pusspuss alla sötnosar !


Kommentarer
Postat av: johanna eriksson

jag ska också dit imorgon, vi kanske ses :D

2010-04-22 @ 13:43:53
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

fusk med ullared!

har aldrig varit där, haha xd

2010-04-23 @ 18:58:52
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback