Skrivet 2010-08-20 @ 16:52:23
det kändes som om du ville gå, jag vet inte varför men det kändes så
det kändes som du ville dra
var det pågrund av vad du sa som jag kände att du vill va nån annanstans
men att du stannar för mig, för du tror jag krossas utan dig
om det nu är så, gå
om du vill sticka, gå
vill inte ha dig då
om du vill gå så, gå
hatar när folk tycker synd om mig
så säg vad du känner, jag vet att jag kommer klara mig
vill inte va beroende av nån, jag vet inte varför men har väll alltid varit sån
om jag vill gråta, ja då glömmer jag
blir jag rädd, då springer jag
har aldrig försökt att ändra på dig, så ge fan i mig
om det är så, gå
om du vill sticka , gå
vill inte ha dig då
om du vill gå så, gå
tankarna flyger fram, jag vill vara nära dig.. men samtidigt så vet jag vad som skulle vara bäst för mig
tankarna flyger fram, jag vill ju vara med dig.. men samtidigt så vet jag vad som skulle vara bäst för mig
tror inte på en andra gång
är det över är det slut för mig , jag är bara sån
så se mig i ögonen, för jag kan läsa dom
jag vet vad du känner , men du säger ju tvärtom
jag vet att du vill gå, jag vet att du vill gå
så stanna inte, jag vill inte ha dig då
det kändes som om du ville gå, jag vet inte varför men det kändes så
det kändes som du ville dra
var det pågrund av vad du sa som jag kände att du vill va nån annanstans
men att du stannar för mig, för du tror jag krossas utan dig
om det nu är så, gå
om du vill sticka, gå
vill inte ha dig då
om du vill gå så, gå
hatar när folk tycker synd om mig
så säg vad du känner, jag vet att jag kommer klara mig
vill inte va beroende av nån, jag vet inte varför men har väll alltid varit sån
om jag vill gråta, ja då glömmer jag
blir jag rädd, då springer jag
har aldrig försökt att ändra på dig, så ge fan i mig
om det är så, gå
om du vill sticka , gå
vill inte ha dig då
om du vill gå så, gå
tankarna flyger fram, jag vill vara nära dig.. men samtidigt så vet jag vad som skulle vara bäst för mig
tankarna flyger fram, jag vill ju vara med dig.. men samtidigt så vet jag vad som skulle vara bäst för mig
tror inte på en andra gång
är det över är det slut för mig , jag är bara sån
så se mig i ögonen, för jag kan läsa dom
jag vet vad du känner , men du säger ju tvärtom
jag vet att du vill gå, jag vet att du vill gå
så stanna inte, jag vill inte ha dig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback