nu är jag hemma ..

Skrivet 2010-08-20 @ 20:21:56
efter en hård träning . haha helt ärligt, jag var helt slut ett tag där.. kan ju bero på att jag inte drack något den första timmen men aa ändå..
nu sitter jag här vid köks bordet och mamma har fixat två varma mackor som jag precis ätit upp ^^
jag kanske inte åker till angelica idag, har svin ont i magen .. så vi får se hur det blir med det. men kanske åker dit lite senare ändå..
Har också hittat två par jeans på Ellos för 399:- st, så dom ska jag kanske beställa !:)
behöver ju nya kläder nu innan skolan börjar.
sen ska jag och mamma ner till gbg imorgon eller på söndag och leta lite efter kläder.
men nu ska jag hoppa in i en dusch. vi hörs sen !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback