jag brukar säga, saknar tiden som liten
men ärligt talat när jag tänker , det var fan samma sak
jag kommer aldrig glömma för jag ser varenda dag
jag hatar , jag saknar, jag älskar något
men det jag hatar är kvar, och det jag älskar gick bort
jag har ont hela tiden
i mitt hjärta , min kropp
vill kunna leva gott, vill kunna leva som er
men varje gång jag ler så gråter jag mer
jag har aldrig pratat ut , det hände en gång
men sorgen blev värre så jag håller allt för mig själv
jag kommer aldrig glömma
mitt hjärta är krossat & mina ådror är umma
varje natt är jag här , och jag gråter mer
kan någon se mig här , för jag finns bredvid
ni säger att ni älskar mig , men ändå skiter i
jag brukar säga, saknar tiden som liten
men ärligt talat när jag tänker, det var fan samma sak
jag kommer aldrig glömma, för jag ser varenda dag
jag hatar , jag saknar, jag älskar något
men det jag hatar är kvar, och det jag älskar gick bort
jag har ont hela tiden
i mitt hjärta , i min kropp
vill kunna leva gott, vill kunna leva som er
men varje gång jag ler så gråter jag mer
jag har aldrig pratat ut , det hände en gång
men sorgen blev värre, så jag håller allt för mig själv
mitt hjärta är krossat & mina ådror är ömma
varje natt är jag här , och jag gråter mer
kan någon se mig här, för jag finns bredvid
ni säger att ni älskar mig, men ni skiter i
vill kunna le , le som förr

Kommentarer
Postat av: ida

Nicki !

du ska inte vara ledsen

finns alltid för dej (L)

ring bara om det är ngt

dag som natt, natt som dag

älskar dej nicki söderlund <3

2010-02-18 @ 12:47:12
URL: http://lakritsplopp.blogg.se/
Postat av: Lejla

prata med mig gmn , finns alltid 24/7

ring mig sms kom mitt i natten finns alltid

älskar dig <3

2010-02-18 @ 14:52:42
URL: http://bbaralejla.blogg.se/
Postat av: Felicia

gmn, om dt e något får du juu säga te mejj !!! (L)

Finns alltid gmn, <33 Smsa elr ring om dt e nått bara <3

2010-02-18 @ 15:54:18
URL: http://feliciaaasaraaa.blogg.se/
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

jag älskar dej nicki söderlund,

när jag säger de så menar jag de.

du vet allt vi sagt till varann,

de stämmer fan fortfarande från min

sida! och de kommer de fan alltid att

göra, du är den enda som har stått kvar

vid min sida när något har hänt. och jag

vill att du ska känna att jag alltid finns

för dej, för det gör jag.

allt jag vill är att du är glad,

du ska inte behöva gråta.



jag älskar dig! (L)

2010-02-18 @ 16:22:56
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback