...

Skrivet 2010-02-02 @ 21:44:17

Posted in | Kommentarer (0)
jag älskar när du ler och viskar något sött
när jag kryper ner och leker bbebis på ditt bröst
jag älskar när du kollar och säger något fint
när du gosar mot min hals och kryper tätt intill
jag älskar när du gör grimarser när vi busar
jag älskar att se dig arg
du blir så jävla söt
när jag smeker på ditt lår och säger du är skön
jag älskar sena nätter när du vill ligga och prata
jag vill sitta här men du fortsätter och tjatar
jag älskar dina tår
jag älskar din lukt
jag älskar ditt leende jag älskar dina ögon
jag älskar dina damp när du måste skrika
jag älskar din humor
jag älskar när du ler och viskar något sött
när jag kryper ner och leker bbebis på ditt bröst
jag älskar när du kollar och säger något fint
när du gosar mot min hals och kryper tätt intill
jag älskar när du gör grimarser när vi busar
jag älskar att se dig arg
du blir så jävla söt
när jag smeker på ditt lår och säger du är skön
jag älskar sena nätter när du vill ligga och prata
jag vill sitta här men du fortsätter och tjatar
jag älskar dina tår
jag älskar din lukt
jag älskar ditt leende jag älskar dina ögon
jag älskar dina damp när du måste skrika
jag älskar din humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback