.

Skrivet 2010-02-11 @ 21:27:37

Posted in | Kommentarer (1)
kämpar nu idag, för att må bra
hjälp mig ut, för jag ska leva mitt liv och inte känna hat
hör bara prat, och jag pallar inte tjat
ska klara skiten och hålla mig stark
försöker lugna ner mig, men det känns likadant
jag vill , jag försöker fixa mitt liv
vännerna sviker, men jag förlåter
ingen som bryr sig när jag ligger här och gråter
meningen med livet, jag förstår inte de
jag tänker på skiten, men jag försöker att inse mina tankar,
orkar inte leva såhär
deprimerad hela tiden, så jag pallar ingenting
tiden går, ja tiden försvinner
allting brinner, jag ser inte himlen
dagar tar slut, jag hittar inte ut
nu står jag ensam kvar här i kampen
kämpar nu idag, för att må bra
hjälp mig ut, för jag ska leva mitt liv och inte känna hat
hör bara prat, och jag pallar inte tjat
ska klara skiten och hålla mig stark
försöker lugna ner mig, men det känns likadant
jag vill , jag försöker fixa mitt liv
vännerna sviker, men jag förlåter
ingen som bryr sig när jag ligger här och gråter
meningen med livet, jag förstår inte de
jag tänker på skiten, men jag försöker att inse mina tankar,
orkar inte leva såhär
deprimerad hela tiden, så jag pallar ingenting
tiden går, ja tiden försvinner
allting brinner, jag ser inte himlen
dagar tar slut, jag hittar inte ut
nu står jag ensam kvar här i kampen

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

finns alltid . <3333

2010-02-12 @ 14:46:20
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback