hemma från mötet !

Skrivet 2010-02-11 @ 21:15:45

Posted in | Kommentarer (2)
hej bloggen !

hemma från mötet i Ängås nu..
Angående att vi ska byta dit redan i sexan.
det kommer bli rätt nice ändå,
kommer gå nära sara, och vi kan umgås mer än vad vi gör nu
slipper sakna henne så sjukt mycket, även om jag ändå kommer göra det varje sekund jag är utan henne!
och vi kommer antagligen ha samma tider som dom oxå
super !
& förlåt så himla mycket att jag inte uppdaterat sen helgen !
men jag har verkligen haft mycket att göra, skolan och så.
men jag lovar att bli bättre nästa vecka igen,
nu ska jag plugga på engelska glosorna och sen läsa igenom texten lite..
skriver nog mer sen , om jag orkar !
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

älskling ,

äntligen blir de av att vi träffas

typ varje dag blir de då va? :DDDD

heeeeeeeelt underbart.



(L)

2010-02-12 @ 14:45:52
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/
Postat av: rronjaab@bdb

hhur lång är duuh? xd <33

2010-02-17 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback