hemma , och mina fötter är stelfrusna !

Skrivet 2010-02-07 @ 21:08:01

Posted in | Kommentarer (1)
hej bloggen !
kom precis hem
har vart ute en stund med erman & lejla
haha jävla random , köpte 10 st sånna här stora kakor ?
och en stor dricka, som dom drack 2 klunkar sen hälldes den ut :)
och så skulle jag vara så smart och hoppa på den när det var kvar lite i den
så gled jag och ramlade, stackars mig
hhaha nejdå
tidigare idag hängde sara med mig hem efter fotbollen,
som sagt så var jag bara med och kollade idag ..
förlåt för att jag var så osocial och sur :(
men jag har faktiskt inte sovit på hela natten !
men kul hade vi i alla fall, och shit vad sur jag blev på henne när hon vann över mig när vi spelade på våra ds ! hihi
sen gjorde hon ett arm band till henne och mig :') soo sweet!
det blev ett väldigt långt inlägg , men jag har inte hunnit blogga tidigare idag om vad jag har gjort och så
men nu väntar duschen, skriver mer sen
kyssar !


sött, eller hur !?


Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

bor du , erman & lejla nära varann? ;)

2010-02-08 @ 16:40:43
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback