~

Skrivet 2010-01-10 @ 17:21:57

Posted in | Kommentarer (0)

blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär jag var
och börjar sörja när jag kommer ihåg vad du sa
du kanske har rätt, vänskap räcker till
som när vi myser, kollar på film & lite till
jag accepterar allt du säger & allt du sagt
förstår om du ser oss olika , som dag och natt
men snälla förstå min saga
skulle jag få leva med dig livet ut , skulle jag inte klaga
min hemlighet är ingen hemlighet nån mer
jag ser igenom hela min sanning, problemen blir fler
jag lägger kärleken bakom mig
det var en skit tid !
jag la för mycket energi för nån som gjorde mig paraniod
frågar mig själv , hur ska jag göra för att få honom kär
svaret är simpelt , det är omöjligt jag svär
så jag lyfter på hakan & siktar mot bättre tider
skiter i det här , förstår inte varför jag lider
jag var så kär i dig
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig
men du är inte värd mig , du fick mig att bli sårad
men helt seriöst, du är inte värd mina tårar
jag var så kär i dig
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig
men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad
men helt seriöst , du är inte värd mina tårar
vill inte vara för hård
men alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom och kommer ihåg
var något som jag aldrig ville uppleva igen
jag biter ihop , accepterar att du är min vän
lite skrattretande, allt som hänt mellan oss
jag borde aldrig ta mig in i det som jag kom loss
man lär sig av sina misstag, mitt var du
vi två blev aldrig en , men jag höll ut
jag saknar tiden när du rädda mina stavfel & lärde mig ord
jag sa att jag blev arg, men satt och log
du lärde mig mycket, fick mig att bli starkare
du är min dråg, jag blev din knarkare
behöver dig, men det är över nu
skiter i allt som vi gjort , för det är över nu
du går din väg & jag går min , vi tar farväl
orkar inte leva såhär , olyckligt kär
jag var så kär i dig
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig
men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad
men helt seriöst , du är inte värd mina tårar
jag var så kär i dig
skulle göra allt för dig
skulle kunna dö för dig
men du är inte värd mig, du fick mig att bli sårad
men seriöst, du är inte värd mina tårar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback