.

Skrivet 2010-01-16 @ 17:35:09

Posted in | Kommentarer (0)
allt är exakt som förut, kanske till och med värre.
saker börjar ordna sig, kanske till det bättre.
jag är trött på alla som frågar hur jag mår ,
jag kommer ge er samma svar som om 10 år
men ingen värkar fatta allvar längre ?
för dom som var mina vänner igår är inte vänner längre
jag menar, jag är fast i tankar & mål .
Många sopar problem under mattan, aldrig mer prata om dom och glömmer det gamla.
men så gör inte jag för jag minns all skit .
ett nytt år, ska göra ett försök att förlåta dom som svikit
jag ska glömma bort skiten , men jag hälsar inte längre .
fyfan vad det gjorde ont när jag gjorde mitt val och tog ner dina foton.
saker har förändrats & det går sakta fram .
kärleken finns där, när vi ser på varann,
vi har hittat tillbaks & glömt det som varit ,
kommer vi fast i något jobbigt så beter vi oss som vanligt..
du gör för mycket för mej , är väldigt tacksam !
ibland ser jag inte det, så vi bråkar som fan
jag tänker på alla gånger som vi vart tillsammans & alla gånger som vi vart ifrån varann .
och jag tänker på , alla gånger som jag sagt förlåt.
jag tänker på , nej fan jag tänker för mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback