'

Skrivet 2010-01-19 @ 16:04:07

Posted in | Kommentarer (1)
visa respekt att en sån som du skulle sprida falska rykten ,
jag ska kalla dej för vän ?
Ha! men dra åt helvete !
Falsk vänskap , och du gav mig svar på frågan ,
av vem du egentligen är idag .
jag byggde upp ett förtroende för dig , men du tog det som luft som en liten jävla grej .
så jag vill berätta för alla vem du är vilken människa som rör mig besvär.
som fick mig att inse att vänskap kan ge hat och kärlek, och att det kan gå fel.
Hur ska jag kunna lita på någon igen ?
rykten du spred och jag kallade dig för vän, ha
trodde aldrig att du kunde svika mig , men nu vet jag att det finns fler.
nu tar jag allt lättare och skiter i dig ,
för jag har mina äkta vänner som känner mig vad jag än säger,
och vad jag än gör så stöttar dom mig till den dagen jag dör.
för jag ger mina vänner det dom vill ha , det dom saknar ,
åå det som gör att jag lever för er, och glöm aldrig att det.
.

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

vem?

va?

vad har hänt? (L)

finns alltid.

2010-01-19 @ 17:40:19
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback