saknar dej !

Skrivet 2010-01-31 @ 15:11:57

Posted in | Kommentarer (1)
minnen <3
haha fan vad fjortis vi va :')


Du har alltid stått kvar när alla andra gått
du har alltid ställt upp när mitt liv vart svart och grått
under hela året 09 så hjälpte du mig ifrån allt det onda
och du fanns där för mig
det har varit dagar då vi bråkat med varandra
men vi klarar det tillsammans hand i hand
du är den som alltid tröstar mig när jag varit ledsen
du gjorde allt för mig och nu slipper jag stressen
men nu är det nytt år och vi ska klara de
bara vi har varandra och ingen ska få förstöra det
du är som en syster och jag älskar dig
ingenting kan någonsin få ta dig ifrån mig
alla minnen som vi skapat ska bli många fler
när jag var utan dig så var jag inte hel
men nu är det du och jag och det ska alltid vara så
du finns alltid där för mig och läker mina sår
jag hoppas att du lyssnar och jag hoppas att du förstår
att jag aldrig lämnar dig så snälla förstå att du är min bästa vän
kompis och syster
det är bara för dig som alla stjärnor lyser
när skiten var som värst så hjälpte du alltid mig
du hjälpte mig att finna ljuset och lyckan inom mig
du får mig att inse att jag är bra som den jag är
jag hoppas att du vet Tara att jag alltid finns här
jag ska hjälpa dig till slutet genom eld och vatten
du ställer alltid upp genom tårar och skratten
jag byggde upp ett förtroende för dig
och det kommer alltid hålla för du har alltid stöttat mig
dagen då jag lämnar dig är dagen då jag dör
du är mina andetag
dig jag lever för
nicki & tara så ska det alltid vara
genom all skit som hänt har vi faktiskt klarat

jag älskar dej !



Kommentarer
Postat av: tara

aw, gumman <3

asså våra minnen är underbara!

jag saknar dem och saknar allt vi gjort

men framförallt saknar jag dig,

vrf har vi inte ses på ett tag?

jag saknar att göra tokiga saker med dig

vi måste värkligen träffas snart

jag älskar dig mer en ngn annan bästa vän<3

du kommer alltid vara som en syster för mig

för jag vet att du finns där jag behöver dig

i alla lägen, du är bäst !



2010-01-31 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback