nu är jag äntligen hemma. Var i och för sig hemma förut innan jag drog till Angelica. Idag hos kusinerna badade vi och hade toppen mysigt, vissa andra grejer förstörde det mesta men aa ändå, det är inget som jag tar i bloggen.
men iallafall, sen när jag kom hem fixade jag mig liite sen åkte jag till angelica, sen drog jag, hon & hennes bror och åkte båt med william och hans kompis, jätte kul!:) han körde som en jävla dåre men haha kul varee.
nu ska jag bara sitta och dega framför datorn.. och snart kommer min älskade pappa hem med mcdonalds , haha så tjock är jag så det finns inte, men det ska bli ändring med det........ efter denna gången (a) haha!
aja, vi får höras senare. PUSS
hmm... tänk om jag blir sådan här ?:) NICE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback