turkiet på Lördag !!

Skrivet 2010-07-15 @ 23:41:32
gissa vart jag ska på Lördag ? TURKIET !!! :DDDD kan fan inte fatta de, och det är så jävla varmt där nere nu & fatta hur gött brun jag kommer bli ! åååh så glad jag är:D
isabelle ( min syster ) är ju där nere nu.. och jag ska till samma ställe som henne, känns apbra verkligen :)
imorgon åker jag och mami till torp och shoppar lite kläder osv, som jag kan ha i turkiet :)¨
nu ska jag kolla på lite tv, sen ska jag nog sova.
en sak till som ni inte vet.. jag var på lars winnerbäck igår.. helt magiskt bra var han. Känslan i magen var helt underbar.. så jävla bra ! det kommer några videor på han imorgon eller på lördag innan jag åker.
puss!
Lasse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback