8 juni 2010

Skrivet 2010-06-08 @ 17:53:36
tjaaaaaaaaaaaaaa :D
det var rätt nice dag i skolan igen , haha ovanligt men iallafall:) Det var fotbollstunering idag till (12.30?) sen städade vi bänken, packade ner alla grejer som vi skulle ha med oss hem förutom matteboken, för vi skulle antagligen ha en mattelektion imorgon , men det är okej för matte är inte mitt sämsta ämne, tur att det inte var geografi vi skulle ha ;) jag hatar verkligen geografi ! och sen efter vi hade städat bänken osv skulle vi ha en liten "klassfest" så vi åt cheescake som vi hade bakat i hemkunskapen, den gick och äta ! men jag kan ju säga en sak, hade jag tagit den jag, Jonathan & sara hade gjort hade jag fan spytt som en gris :) hörde att alla andra som tog från den inte tyckte att den var god alls (a) men jag åt iallafall utav rickards och doms så det var ju bra de.
idag är det bara 2 dagar kvar tills sommarlovet ! jag har säkert räknat ner från typ 100 dagar ! bara för att jag längtar så himla mycket ! sen till helgen ska vi på "Holt läger " och det ska ju inte bli liiiite kul kan man ju säga, längtar jätte mycket :D ! haha ayah. nu ska jag ner och äta .
KYSS !
och så bjuder jag på en liten random bild :)

Kommentarer
Postat av: Madde

nice blogg ;)

2010-06-08 @ 18:32:54
URL: http://mandyxoxo.blogg.se/
Postat av: Madde

tack :)

2010-06-08 @ 19:50:30
URL: http://mandyxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback