måste fan plugga..

Skrivet 2010-06-07 @ 17:21:17
men som vanligt när det är något SO arbete så blir det aldrig av, för att det är så INIHELVETE tråkigt.
och sen ska jag bli klar med forskningsbajset , men det fixar jag :) säääääääääääääkert .
idag har det vart rätt soft dag. speciellt när jag fyllde en ketchup flaska som jag hittade i skolan med vatten, och så gick jag runt med den, så tog Rasmus den och hällde allt över mig så jag gick runt där hur blöt som helst och ba aa. lite kul sådär.. eller inte :d
haha aja. nu ska jag försöka få pluggat lite.. vi hörs senare !
fan va cool jag är asså helt sick. gillarattjagsersåstelut

Kommentarer
Postat av: sara

du bankade ketchup flaskan i mitt huvud:(

2010-06-07 @ 19:05:29
URL: http://feliciaaasaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback