"shopping helg "

Skrivet 2010-06-05 @ 22:27:27
hej sötnosar !
Detta kommer bli en "shopping helg" för mig.. i går (fredags) var jag i stenungsund med mamma & isabelle och köpte kläder osv, tappade också telefonen på köpet, inte nice alls!!:( så har ingen mobil nu. Och idag drog jag och Tara till torp och köpte lite grejer , och imorgon ska jag och mamma å isabelle åka ner till göteborg och gå på 5an och så, då jag ska kolla på skor . Men shoppa är något jag ääälskar så det är niice :D
förut var jag nere med Bentley så han fick badat. Han var inte på speciellt badhumör idag så jag fick gå i med benen rätt långt & då sprang han såklart efter och skulle skvätta ner mig ;) lite mysigt sådär.
och jag ska bli bättre med uppdateringen! det har verkligen vart dåligt med det nu dom senaste dagarna. men det blir bättre nu när skolan har slutat. påtal om skolavslutning, jag har äntligen fått tag på en klänning! :D det blev en vit :)
nu ska jag gå ialf. pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback