sitter i skolan !

Skrivet 2010-06-01 @ 10:33:14
nu sitter jag i skolan med Rosanna vid datorerna och har trööök. nej men vi skriver på ett forskningsarbete och det är kuktråkigt. :)
och så ringer vi heta linjen, askul verkligen.
och nu är det bara några timmar kvar tills Tara kommer hem till mig. Hhaha jag börjar redan räkna ner, lite små kul sådär. nä men det kommer bli toppen, och vi ska göra värsta galna grejen. nej men typ.
Och nu sitter Rosanna här och kom in på värsta wierd grejen på google . " grävling våldtar hund" HAHAHHA as kul.
nä men nu måste jag fortsätta med mitt arbete, jag har inte gjort något typ, och vi ska vara klara någon gång i oktober, nej men jag skoja. typ nästa vecka eller någonting och jag har rätt mycket kvar att göra.
Träslöjden idag var åt helvete tråkigt , men jag fick i alla fall gjort något, och det brukar jag inte få.
jag blir iallafall klar med det jag håller på med nästa vecka, då det är sista gången.
Aja , nu måste jag sticka. sticka en halsduk duvet, nej men seriöst.
PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback