<3

Skrivet 2010-03-09 @ 15:22:12
jag vill berätta någonting som rotar fast mitt hjärta
du kan lyssna om du vill , det kommer ingen smärta
jag drömde häromdagen om mitt liv, och du fanns i de
du var min andra helft , den som dämpar när det svider
vi kan leva hela långa livet med varandra
vi kan leva ibland andra , på den långa vägen vandra
vi kan gå igenom livet, bara vi tillsammans
vi behöver inte ta förgivet att vi blir en samma
vi kan växa upp, rulla över varje gupp
gå igenom alla motgångar, sikta mot nästa cup
jag kan mogna, skaffa jobb & någonstans att bo
jag kan tjäna pengar så att du får lugn och ro
vi kan skaffa ungar, flera stycken om du vill
uppfostra dom väl och sedan skaffa några stycken till
jag vill leva hela livet med dig vid sidan min
du är min ängel , allt jag önskar
att dela tiden med
vi kan klara oss igenom allting min älskling
åren går och vi blir mer och mer vana vid livet
allt blir grått och vi tar till och med barnen förgivet
vi kan tröttna på varandra , hata allt vi säger
och vi kan söka oss till annat, speciellt i sängen
och vi kan bråka varje dag, hela veckan lång
men i slut ändan blir vi sams igen , varje gång
vi kan gå igenom livets alla svåra grejer
för allt är fint när det är två, det är så man säger
och när vi börjar komma närmare vår åldershöst
så kan vi blicka tillbaka, le
& ge vår ångest tröst
för det är så man gör när man är kära i varandra
jag kan bära dina tankar, hålla dig i mina armar
ge dig hopp om morgon dagen när jag håller dig
exakt med samma kärlek som på ett års dagen , för mig
jag kan lova dig att alltid finnas vid din sida
krama dig på morgonen , och trösta dig när allting svider

Kommentarer
Postat av: sandra nilsson

fint skrivet :D

2010-03-09 @ 21:20:11
Postat av: Josefin ♥

SV: Tack så mycket! :)

2010-03-09 @ 21:56:44
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback