det lönar sig att kämpa

Skrivet 2010-03-04 @ 22:43:28
jag vill stänga mina ögon , jag vill gömma mig för andra
jag vill ta mig upp , så jag kan ta min luft och andas
jag hade en låga som en gång i tiden brann
jag vill känna en styrka så att jag sedan kan le
jag är en blomma som vill ha sitt vatten ,  för jag känner inte kraften
så snälla ta mig upp och låt mig känna hur det är , låt mig känna hur det är att bara vara lite kär
men vart jag än är ser jag negativa saker , tar det sura äpplet bara för att vara vaken
tror på mig själv, tänker inte stanna kvar
kämpar mig framåt, tänker inte stanna kvar
en sak är säker, jag tänker alltid kämpa
det lönar sig att kämpa , bara lyssna nu
hör min historia som jag berättar
jag lovar och svär att det blir snart bra, så upp med humöret och var lite glad
jag träffade sedan en kille , och jag fick börja känna kärlek
å jag älskade honom, och jag är faktiskt ärlig
o min stora klump som jag hade i min hals, klumpen försvann som ett fint vattenfall
killen jag träffade var en gåva från gud, men förtjäna jag de ? aa, jag fattar inte hur
när jag sluter mina ögon ser jag dig ändå
fick känna första gången att mitt hjärta börja slå
jag fick höra med ord att någon älska mig, jag fick höra med ord att någon gilla mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-05 @ 00:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback