hemma

Skrivet 2010-03-25 @ 22:02:25
nu är jag hemma
stack ut en stund med lejla , det var skönt att komma hemifrån ett litet tag iallafall!
nu börjar jag få ont i magen.. brukar alltid bli så för mig på torsdagar, att jag får ont i magen, och så är jag oftast sjuk på helgen..
men hoppas inte jag blir sjuk denna helgen, för imorgon har jag planerat lite
och sen på lördag ska jag åka till trollhättan med nanna och tävla om en uppfinning jag och hon har gjort.
och jag känner mig grymt stressad, för jag ska fixa massa grejer
bland annat, godis & bullar som vi ska bjuda på .
men det får jag fixa imorgon efter skolan !
plus att vi har prov imorgon i geografi, jag känner på mig att det kommer gå rent åt helvete, men man får hoppas på det bästa.
nu ska jag läsa på lite på provet , skriver kanske mer sen innan jag lägger mig.
pusspuss!



Kommentarer
Postat av: hanna

vilken söt bild ! ;)

2010-03-27 @ 21:07:24
URL: http://hannalauste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback