vill inte, kan inte mera

Skrivet 2010-03-25 @ 17:48:05
jag lever här helt ensam , finns det nån som hör mig?
jag behöver hjälp, jag bara förstör mig själv
mina nätter är sena , minuterna är långa
jag ligger där i sängen och kan inte somna
så många gånger har jag försökt att förstå, men det går inte så jag fäller en tår
kan inte glömma saker som har hänt
bilderna är kvar från varje fucking dag
jag orkar inte mera, jag ligger i min säng
finns aldrig någon som hör mig, jag pratar med mig själv
skiter i allt, jag är min egen borg
jag pallar inte mer, att mina problem blir fler..

Kommentarer
Postat av: Lejla

prata med mig honey !

älskar dig <33

2010-03-25 @ 20:56:39
URL: http://bbaralejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback