28 maj 2010

Skrivet 2010-05-28 @ 12:54:13
godmorgon ! eller jag har vart vaken en stund nu men ialf.
gick inte till skolan idag, när jag vaknade imorse hade jag jätte ont i halsen och magen, så jag stannade hemma.
har fortfarande ont i halsen.. hoppas inte att det håller i sig hela helgen ! det blir nästan alltid såhär att jag blir sjuk antingen torsdag eller fredag innan helgen.. hmm:(
jaja. idag ska jag ta det lugnt och försöka bli frisk.
mamma åkte precis , så nu är jag ensam hemma.. tänkte gå ner och göra tee nu .
och det är bara 9 dagar kvar tills skolavslutningen !!! om man bara räknar med skoldagarna, men sen vet jag inte om vi har studiedag eller något dom senaste veckorna, i såna fall blir det mindre tid i skolan !:D
jag längtar så in i helvete tills sommarlovet. jag måste bara fika klänning till avslutningen , jag är alltid sen med det.
pöss

Kommentarer
Postat av: s a r a, en blogg om massa saker :)

jag har inte heller hittat skolavslutnings

klänning :o

men ska åka till göteborg & kolla <3

2010-05-29 @ 15:45:24
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback