äntligen klar med svenska grejen !

Skrivet 2010-05-10 @ 23:05:59
äntligen säger jag bara ! har suttit och funderat på vad jag ska skriva jätte länge nu verkligen , och tillslut kom jag på vad jag skulle skriva . Den blev verkligen jätte dålig (a) men whatever liksom .. ? :D
denna veckan är det bara engelska läxa typ så det är rätt gött ändå:) och det är inte speciellt "jobbiga" och såna lektioner denna veckan heller. det är så skönt att vi är Lediga Torsdag, Fredag & helgen då, sen måndagen, och sen på Tisdag ska vi på stadiebytardag till Ängås , och det ser jag väll inte fram imot lika mycket..
och sen en sak till . verkligen förlåt för den kassa uppdateringen ! bilderna som jag lovat kommer när jag orkar lägga in dom:)
nu ska jag göra lite grejer , sen ska jag göra lite till grejen , sen ska jag söva.


Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

VAAAAAA?

skulle ni komma till våran skola idag?!!!!!!!

FUCK att jag är sjuk & är hemma, fan fan fan ..

2010-05-11 @ 11:11:41
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback