förbjuden kärlek ~

Skrivet 2010-05-26 @ 21:29:28
Jag kan verka lycklig men saknaden tar över, jag skapa eld & glöden när jag hatar att jag blöder.
med detta livet, vad ska jag ta mig till ? för jag vill leva mitt liv som jag vill -
Nu när du är här och håller i min hand så känner jag mig hel, för kärleken är sann.
Du är så himla vacker, som en sagolik ängel. Av alla på vår jord är du snyggast i mängden.
Och det är faktiskt sant, men du är mer än så !
Det är kallt nu, men var är värmen ? värme och närhet som kallades för kärlek.
Mitt liv är inte säkert så jag kallar det för lagom. Jag är kär men det är svårt när vi bor i detta avstånd.
Allting kan vara jobbigt nu, men det kommer bli bättre igen. Lågan dör aldrig ut. Det här är äkta förbjuden kärlek.
Om jag tänker tillbaks på alla minnen som vi har, så kanske du förstår att inte jag är den jag vill va.
Om vi alla verkligen började i edens lustgård , kan vi säker visa tro nog att be om guds råd.
Förlåt om jag inte är kärleksfull nog. Det är inte meningen men världen känns både dum & klok.
Min kropp och själ lever inte ihop längre. Dom separera när allt försvann inom denna kärleken.
Du borde nog veta att vid dethär laget är min dörr låst. Och sen efter allt du gjort ska du veta att det inte finns något förlåt.
Så jag skiter i dig, har hittat en ny. Och korsar du min tröskel igen är det bara att kliva ut.
Alla timmar jag förlorat, inget kommer tillbaka. Jag förlora allting på en fegis som inte vågar svara.
Någon sa att livet är en tvåmanssits. inge mera solo för jag har hittat en lovad kille.
Den senaste tiden har jag tänkt på dig, för du är de närmaste jag kommit en ängel .
Har aldrig varit mitt syfte att tränga på. Men jag kommer inte kunna förlåta för att jag älskar honom.  Gång på gång har jag fått dig att gråta, så kan jag verkligen vara värd dina tårar ?
Om vi vill att det ska bli som vanligt, så måste vi titta fram och glömma det som varit.
Jag förstår dig om allting kan kännas tungt. När du tvingas bära på ett hjärta av guld.
jag har gjort misstag, det har vi båda. Och vi kan inte säga att ingen av oss sårats.
Jag är ledsen så om du bara låter mig, vill jag spendera hela mitt liv för att återgälda dig.
Jag är till och med ledsen för att jag retades. Utan dig vill jag hellre leva själv.


Kommentarer
Postat av: felicia såklart :)

vikka på bilden? :) <3

2010-05-27 @ 14:49:22
URL: http://feliciaaasaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback