försov mig , som vanligt. yeah

Skrivet 2010-05-10 @ 08:27:27
förlåt för den dåliga uppdateringen . men jag har inte orkat.
jag berättar mer om när jag åkte till tara i lördags sen när jag kommer hem från skolan.
jag vaknade klockan 08.00 idag, ska egentligen vara uppe ur sängen halv 7 , helvete !
så jag kommer inte gå fören rasten börjar.. lite pisamt att gå in i klassrummet när man kommit skit mycket försent :)
aja. nu ska jag fixa klart mig.
föresten, jag ska gå till skolan osminkad idag :D

kisses

tack för att du finns världens bästa <3

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

var är bilderna från liseberg cutie? :D

2010-05-10 @ 14:55:07
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback