jag lever..

Skrivet 2010-05-26 @ 17:19:01
jag lever! ni kanske trodde att jag hade dött eftersom att det har vart en usel uppdatering här på bloggen dom senaste dagarna.. men jag har inte haft lust helt enkelt ! hedanefter kommer jag bara uppdatera bloggen när jag själv känner för att göra det. Men det kan bero på att jag tycker att jag har en sån tråkig design & header som bloggen inte uppdateras.. hmm.. aa jo så är det nog . Jag ska ändra allt på den snart och göra den helt ny och fräsh. då kommer jag säkert tycka att det är roligare å blogga, och uppdatera mer !:D vi får se..
nu ska jag iväg och träna, sen efter ska jag direkt hem och duscha så jag skriver alltså när jag duschat och så.

kisses

jag vet att jag är töff. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

haha du är så sjukt lik isabelle! ;)

2010-05-28 @ 08:29:34
URL: http://hannalauste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback