pratar i telefon med tara !

Skrivet 2010-05-15 @ 23:40:16
nu ligger jag i min säng & pratar med tara i telefonen. det bryts hela tiden, men hon ringer upp igen om och om igen :dhaha
vi ligger och skrattar och säger " hallå" haha skit kul, vi är verkligen inte normala någonstans . eller jo, under armarna :)
HALLÅ haha nä men aa.. imorgon ska jag åka med angelica till lysekil och kolla på match, dom kommer och hämtar mig typ kvar över tio och jag ska sova nu typ , men jag är inte trott.. mitt energi humör är på topp kan man ju säga , hehe ;) så det kommer nog inte gå så bra för mig att sova denna kväll.
så jag bad tara ringa upp mig och tjöööötaaa med mig en stund , så kanske jag kan sova sen:)
okej, intresseklubben antecknar liksom.
nu ska jag gå
HA DE GÖTT IGELKÖTT

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

fråga gärna en fråga i frågestunden :D

2010-05-16 @ 19:28:05
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

man tackar man tackar :)

2010-05-16 @ 20:13:44
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback