stannade hemma från skolan idag..

Skrivet 2010-05-05 @ 14:12:19
för jag hade jätte ont i halsen imorse & så var den svullen, så jag tänkte att det var bättre att jag var hemma och friskade till mig istället.
och så fort det är träning ska jag alltid bli sjuk, eller så är det något annat som gör att jag inte kan vara med.. :(
jaja , sånt är liivet.
nu ska jag plugga på ett kemi prov vi ska ha imorgon eller ngt tror jag.
pusspuss :)


eftersom att jag är sjuk orkar jag inte sminka mig, så ni får stå ut med en osminkad bild ;)
och ser ni revan vid ögat ? det är Bentley som har rivit mig för att han inte gillar mig, haha nä jag skoja :)


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Bajs på dej :'( <3



men krya<3

2010-05-05 @ 15:12:01
URL: http://feliciaaasaraaa.blogg.se/
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

krya på dig sötnos!

hundarna är söta, men farliga ;) <3

2010-05-05 @ 18:24:38
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback