jag tänker tillbaks på oss , på det som sårat
allt som har skitit sig och fått det till tårar
jag knäckte dig totalt & det tär på mitt samvete
tanken på allt som har hänt får mig svag, allt som vi gjort och det lilla som finns kvar
se på mig nu, hur jag faller efter allt jag gav
min förlust , min svaghet fick mig inse mitt misstag
jag älskar dig så mycket att jag bara såra gång på gång
har svårt att visa känslor, du var äkta kärlek
jag var rädd att förlora dig, alla ord nu är ärlig
du är så fin och allt jag sa till dig var sant
trodde du förstod när jag tog din hand i min hand, men jag var rädd föll för dig så jävla hårt
du vart mitt beroende , jag trodde fan på oss två
du var speciell, någon alldeles särskild
brydde mig för mycket om vad alla andra sa om dig, jag var för feg för att våga stå på mig
förlorade dig en gång , men vann dig tillbaks men jag var dum å släppte dig och nu finns inget du och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback