Angelica Magnusson

Skrivet 2010-10-04 @ 23:13:34
Angelica
jag kan inte beskriva dig med ord. Du är helt underbar, och den bästa som finns.
& jag är så HIMLA glad att jag lärde känna dig, blev kompis med dig, till och med bästa kompis !
jag klarar inte av en dag utan att träffa dig.. prata med dig, eller smsa med dig, det går inte.
jag kan prata om vad som helst med dig & jag kan lita på dig . det är inte många jag kan lita på ska du veta.
Och jag kommer ihåg början av 4an, när du gick i 6an.. jag tyckte inte alls om dig, när jag mötte dig i korridorerna, jag hatade dig typ, tyckte att du var cp osvosvosv. även om jag inte hade snackat med dig någonting.
Du tyckte detsamma om mig. Att man kan bli sån bra kompis med någon man tyckt så illa om i flera år innan, det trodde jag faktiskt inte.. men så bra kompis som jag är med dig, det går inte att beskriva.. du är som en syster för mig, och jag beter mig mot dig exakt som du vore min syster.
men sen utanför syslöjden i 4an så kom du & ida ut , för ni var sura på lärarn, och så började vi snacka. jag minns det exakt. Och så satte jag tuggummi utanför gympa dörren för att den som gick ut där skulle trampa på de, haha vilka minnen alltså.
sen förra sommarn, vi var med varandra varje dag nästan, jag bodde hemma hos dig. Jag känner mig hemma när jag kommer hem till dig & jag trivs verkligen . när jag mår dåligt åker jag hem till dig, och jag mår plötsligt mycket bättre. du gör mig alltid så himla glad !
och vad som än händer, vill jag att vi alltid säger sanningen till varandra, vad det än gäller.
och du vet att jag ALLTID finns för dig.

jag älskar dig något sjukt .



Kommentarer
Postat av: Angelicaa

Älskar dig mer än allt!

2010-10-10 @ 15:32:30
URL: http://angelicaaamagnusson.blogg.se/
Postat av: E.F

hahaha rolig bild XD

2010-12-10 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback