sleep . ni måste bara läsa . HAHAHAH

Skrivet 2010-10-04 @ 23:29:34
okej tjejer och killar! haha skämta.
nu börjar klockan rulla mot 12 , kanske ska ta och sova ? orkar inte upp imorgon annars.

hahahahah jag måste bara berätta om när jag, erman & alen var ute och gick. HAHAHHA!!
smarta som vi är skulle vi GÅ från varekil till svanesund när klockan var typ 19.00 , haha helt sick! vi tänkte liksom inte på att det skulle bli mörkt och att det inte fanns några lampor på vägen, nej det tänkte vi inte alls på, så vi bara började gå, gå , gå.  Så kom vi till någon konstig stans, så kom det bara en bil helt random, asså helt normalt, det kom en stor grön bil typ. sen så gick vi typ 1 minut, så kommer samma bil tillbaka och kör om oss saktare än vad den gjorde innan. vi tänkte att det var lite konstigt men aja, vi la inte mer tid på att tänka på de, så vi fortsatte gå .
så gick vi ytterligare i 1 minut till. Så kommer bilfan tillbaka och kör om oss hur sakta som helst, och kör sedan in på infarten exakt bakom oss. Då tyckte vi såklart att det var helt sick, så vi blev as rädda och sprang där ifrån, och så ropar jag  " NER I DIKET NER I DIKET !!!" så springer vi ner och lägger oss där, och smart som jag är ska jag ju ramla ner i diket och så ligger det typ en sjö där nere! men jag tänkte inte på det för jag var så inihelvetes rädd . Jag menar de, mitt hjärta slog som fan och jag skakade och det kändes som jag skulle svimma, plus att det var rätt mörkt ute.
sen varenda gång det kommer en bil kollar alen upp för att se vad det var för bil som körde förbi. DÅ KOMMER BIL HELVETET OCH KÖR SAKTA FÖRBI IGEN!! vi var vettskrämda . vi låg där seriöst i 20 minuter helt tyst typ och pratade om att vi skulle lifta till Svanesund HAHAHAHA !
så kommer det massvis med bilar, då säger alen " aa men jag går upp och liftar den bilen som kommer här nu" eftersom att jag var så jävla rädd för att bilen skulle komma tillbaka så skriker jag " nejnejnej, lägg dig ner och var tyst !" hahaha. så då gjorde han de. sen så började vi gå, vi var livrädda och det var kolsvart ute, vi såg typ ingenting.
bilen kom iallafall inte tillbaka, men vi var rädda så fort det kom en bil.. och varje gång det kom en bil gick vi ner lite i diket, ifall inte bilen skulle se oss , vi vill ju liksom inte bli påkörda :)
sen när vi hade gått lite mer en halvvägs kommer vi till en tomt, och så kommer det en bil bakom , då hoppar Alen ner på tomten och så ska såklart smarta erman komma och hoppa efter han , och så hoppar han rakt ner i diket, och eftersom att det var så svart ute så såg han inte vart han hoppade typ, så hoppade han rakt ner i en sjö !! HAHAHHAHAHAHAHA jag har aldrig skrattat så mycket i hela  mitt liv, seriöst. så han var helt dyngsur HAHA, jättesöt.
sen blev jag så inihelvetes kissinödig så jag sprang runt och gnällde osv.
sen så kom vi äntligen till tappen i svanesund, så skulle vi gå en genväg över fotbollsplanen, och där ser jag en buske som jag sätter mig i och kissar. hahaha. sedan springer jag efter alen och erman .
Sen går vi till skolan och randomar oss .
haha asså världens roligaste kväll på länge, men ändå världens läskigaste !
kommer aldrig glömma de .
det tog typ ca 2 timmar att gå dit.. eftersom att vi låg ner i ett dike halva tiden också:)

aja  , nu ska jag sova. godnatt !


Kommentarer
Postat av: s a r a -

hahahah lät lite kul men sjukt läskigt :o <3

2010-10-07 @ 19:06:26
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback