godmorgon

Skrivet 2010-09-03 @ 11:30:26
godmorgon sötnosar!
mår bättre idag, men är fortfarande vrålförkyld och har liite ont i halsen.. och så tror jag att jag har lite feber.
Men igår var det hur jobbigt som helst på kvällen. Kunde nästan inte andas, och det kändes som jag skulle svimma.
Hade 39 graders feber och usch ! när jag väl tänkte försöka sova så gick det inte, då fick jag hjärtklappning så jag var tvungen att gå upp och dricka och skvätta massa kallt vatten i ansiktet på mig.
Tur att det inte är så jobbigt nu!
vet inte vad jag ska göra idag riktigt.. om jag mår bättre och om min feber går ner så kanske jag ska åka till angelica . Men vi får se.
nu ska jag leta fram några kläder och fixa till mig lite.
pusspuss

hahaha uppsatt hår, osminkad & nyvaken ! haha , det är faktiskt okej när man är sjuk:)
ser ni den snygga tröjan jag har på mig ?

Kommentarer
Postat av: lejla

så jävla snygg e den :d <3

2010-09-04 @ 18:36:27
URL: http://bbaralejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback