hemma från skolan

Skrivet 2010-09-06 @ 14:38:31
nu är jag hemma från skolan.. och gissa vem som är hemma hos mig ? lite svårt kanske, eller inte. Angelica! :D
vi ska snart åka till Henån å träffa några fula ungar, kanske , kanske inte. men aa hej .
skolan idag var SEG! asså seriöst.. sista lektionen var fan värst.
Hade träslöjd , och våran lärare är kalle. Asså jag pallade inte, och det brukar jag inte göra på just trä slöjd.. det är verkligen inte min grej ! men iallafall.. han är cp skadad, och typ stöter på alla tjejer osv..
jag och Caroline fick världens utbrott på honom, typ skrek över hela salen osv. MEN MEN ! om jag inte gillat något går jag verkligen inte in för det! samma med geografi.. jag skiter i det toltalt.. inte så bra kanske, men det går bara inte att jobba när jag inte tycker att det är "hyfsat" roligt.
Men aja. ingen bryr sig ändå.. men det gör inget ändå . Och idag fick vi GLASS förresten.. typ höjdpunkten på hela jävla dagen.
jaja , nu ska jag sluta tjata.. typ skriver av mig för att jag är ett mongo som inte har något liv.
nej men jag ska börja blogga seriöst ! hehehehe. nä men det lät väldigt perverst , men asså seriöst, aa ni fattar ..
och så ska jag byta design osv när jag ORKARRRRRRRRRR. som jag aldrig gör, nej jag vet :)
men aja. puss & kram. ses på stan !
psykobild

Kommentarer
Postat av: N.N

hahahahaha! ;D

2010-09-07 @ 19:24:09
URL: http://nnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback