klippa mig kl. 13.00

Skrivet 2010-09-02 @ 11:45:48
Hej bloggen!
nu har mamma ringt och beställt en klipptid till mig och henne klockan 13.00.
vet inte riktigt hur jag ska klippa mig, vi får väll se hur det blir.
Kände bara att jag måste klippa mig nu, har inte gjort det på .. vet inte hur länge .
hoppas bara inte att det ser förjävligt ut sen när jag är klar, för det brukar alltid bli som jag inte vill att det ska bli.
Men man får ju hoppas på det bästa ;) haha .
nu kommer jag väll antagligen smitta hon som klipper mig.. plus alla i salongen. HAHA .eftersom att jag har smittat hur många som helst. ayah.
nu ska jag fixa mig osv.. vi hörs sen när jag kommer hem .
KYSS!


Kommentarer
Postat av: s a r a -

haha, du smittade inte mig <3

KRYA VAFAN

2010-09-02 @ 18:29:29
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback