~

Skrivet 2010-09-30 @ 18:26:22
okej, jag ska vara ärlig trodde du var speciell , kallade mig idiot men du är ett helvete
trodde att jag kände dig, men jag hade fel
& efter det som du har gjort vill jag aldrig se dig mer
tyckte faktiskt om dig, ändå gjorde du så
som du sa , så är du inte värd marken jag går på
tro mina ord när jag säger att du äcklar mig. Trodde du ärligt att jag skulle förlåta dig ?
du känner inte mig, och är nu jävligt glad för de, för nån som är som dig skulle jag inte kunna leva med
vafan jag menar, du litade inte på mig
du trodde att jag playade runt , utan att fråga mig
så ber du om en andra chans, ärligt vad tror du ? tror du ärligt talat att det räcker med förlåt ?
efter det du gjort, hoppas fan att du ångrar dig
jag ångrar allt med dig, även att vi nånsin träffades !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback